Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, iż od 1 marca 2021 r. wprowadzamy nowe zasady rezerwacji wizyt stomatologicznych, które wprowadzamy w Klinikach Perfekt Dent.
Dzięki nim jesteśmy w stanie proponować Państwu dogodne terminy wizyt, na które nie trzeba długo czekać oraz zgodnie z wytycznymi zapewnić możliwie najmniejszą liczbę osób jednorazowo w pomieszczeniach Recepcyjnych.
Zarezerwować wizytę można, zgłaszając się w Recepcji, kontaktując telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Aby nastąpiła rezerwacja wizyty, a tym samym zamówiona usługa stomatologiczna była w ustalonym terminie wykonana, należy:
Dokonać przedpłaty na poczet pierwszej wizyty w wysokości 100 zł, nie później niż w ciągu 24 godziny od dokonania rezerwacji.
Przedpłaty za kolejne wizyty w wysokości 100 zł należy dokonać najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem wizyty.
Brak płatności w ustalonych powyżej terminach skutkuje anulowaniem rezerwacji terminu wizyty. Uprzednio wskazany Państwu termin zostanie udostępniony innemu Pacjentowi.
Przedpłata zostanie zaliczona na poczet kosztów usługi w ramach zarezerwowanej wizyty i rozliczona w Recepcji po jej zakończeniu.
Odwoływanie wizyt
Prosimy o odwoływanie wizyty najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem wizyty.
Wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy odwołać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową wizytę zaplanowaną na godz. 13:00 należy odwołać w piątek do godz. 13:00.
Brak odwołania wizyty lub odwołanie wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny przed umówionym terminem, skutkować będzie zaliczeniem otrzymanej przedpłaty na poczet odszkodowania należnego Perfekt Dent.
Naruszenie wskazanego terminu do odwołania wizyty uniemożliwia przyjęcie w czasie zarezerwowanym dla Państwa innego Pacjenta.
Dziękujemy za zrozumienie i stosowanie nowych zasad.
Szczegółowe warunki współpracy
Rezerwacja i płatności za wizyty
- Pacjent dokonuje wstępnej rezerwacji wizyty w Recepcji, za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej, odpowiednio: recepcja.odkryta@perfektdent.pl oraz recepcja.skarbka@perfektdent.pl.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Pacjenta lub przedstawiciela ustawowego Pacjenta, które będą wykorzystywane wyłącznie do komunikacji Kliniki z Pacjentem.
- Pacjent lub przedstawiciela ustawowego Pacjenta, zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych osoby, której wizyta dotyczy.
- W przypadku rezerwacji pierwszej wizyty Pacjent zobowiązany jest do opłacenia na jej poczet przedpłaty (zaliczki) w wysokości 100 zł nie później niż w ciągu 24 h. Rezerwacja pierwszej wizyty jest dokonana po otrzymaniu przedpłaty (zaliczki) na konto Kliniki.
- Przedpłatę w wysokości 100 zł za drugą i kolejne wizyty należy dokonać na takich samych zasadach - najpóźniej 24 h przed umówionym terminem wizyty. W przypadku braku płatności we wskazanym terminie, wizyta zostaje automatycznie anulowana.
- Płatności za wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy dokonać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową wizytę zaplanowaną na godz. 13:00 należy opłacić w piątek do godz. 13:00.
- Opłacenie wizyty jest możliwe za pośrednictwem linku, kierującego Państwa do płatności internetowych: blik, przelewy online.
- W przypadku zlecenia przelewu wykonanego na mniej niż 48h przed terminem wizyty, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres mailowy, podany w punkcie
- , nie później niż 24h przed wizytą.
- W przypadku umawiania wizyty z dnia na dzień, Pacjent jest zobowiązany do uiszczenia przedpłaty (zaliczki) maksymalnie do 2 godzin od dokonania rezerwacji, ale nie później niż do końca dnia pracy Kliniki.
- Dodatkowo postaramy się, aby na 48h przed umówionym terminem wizyty, Pacjent otrzymał SMS z przypomnieniem o terminie wizyty i dokonanej płatności. Brak wiadomości nie zwalnia Pacjenta z konieczności odwołania wizyty.
- Fakturę za usługi stomatologiczne wystawiamy na życzenie Pacjenta. W takim przypadku, Pacjent zobowiązany jest każdorazowo powiadomić o tym fakcie Recepcję i podać numer NIP przed wystawieniem paragonu fiskalnego. Brak tej informacji uniemożliwi wystawienie faktury. Pacjentowi wydawany jest paragon z kasy fiskalnej.
Odwoływanie wizyt z przyczyn leżących po stronie Pacjenta
- Odwołanie lub zmiana terminu wizyty jest możliwa najpóźniej na 24h przed ustalonym terminem wizyty.
- Wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy odwołać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową wizytę zaplanowaną na godz. 13:00 należy odwołać w piątek do godz. 13:00.
- Jeżeli Pacjent nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie stawi się na umówionej wizycie otrzymana przedpłata zaliczona będzie na poczet odszkodowania należnego Perfekt Dent. Pacjentowi wydawany jest paragon z kasy fiskalnej. na kwotę 100 zł.
- W przypadku, gdy Pacjent odwoła wizytę w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej jako przedpłata kwoty nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Pacjenta, kwota może zostać zaliczona na rzecz kolejnej wizyty.
Odwoływanie wizyt z przyczyn leżących po stronie Kliniki
- W przypadku odwołania wizyty z przyczyn leżących po stronie Kliniki, Pacjent otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Pacjenta, kwota zostanie zaliczona na rzecz kolejnej wizyty.