Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, iż od 1 marca 2021 r. wprowadzamy nowe zasady rezerwacji wizyt stomatologicznych, które wprowadzamy w Klinikach Perfekt Dent.

Dzięki nim jesteśmy w stanie proponować Państwu dogodne terminy wizyt, na które nie trzeba długo czekać oraz zgodnie z wytycznymi zapewnić możliwie najmniejszą liczbę osób jednorazowo w pomieszczeniach Recepcyjnych.

Zarezerwować wizytę można, zgłaszając się w Recepcji, kontaktując telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Aby nastąpiła rezerwacja wizyty, a tym samym zamówiona usługa stomatologiczna była w ustalonym terminie wykonana, należy:
Dokonać przedpłaty na poczet pierwszej wizyty w wysokości 100 zł, nie później niż w ciągu 24 godziny od dokonania rezerwacji.

Przedpłaty za kolejne wizyty w wysokości 100 zł należy dokonać najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem wizyty.
Brak płatności w ustalonych powyżej terminach skutkuje anulowaniem rezerwacji terminu wizyty. Uprzednio wskazany Państwu termin zostanie udostępniony innemu Pacjentowi.

Przedpłata zostanie zaliczona na poczet kosztów usługi w ramach zarezerwowanej wizyty i rozliczona w Recepcji po jej zakończeniu.

Odwoływanie wizyt

Prosimy o odwoływanie wizyty najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem wizyty.

Wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy odwołać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową wizytę zaplanowaną na godz. 13:00 należy odwołać w piątek do godz. 13:00.

Brak odwołania wizyty lub odwołanie wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny przed umówionym terminem, skutkować będzie zaliczeniem otrzymanej przedpłaty na poczet odszkodowania należnego Perfekt Dent.

Naruszenie wskazanego terminu do odwołania wizyty uniemożliwia przyjęcie w czasie zarezerwowanym dla Państwa innego Pacjenta.

Dziękujemy za zrozumienie i stosowanie nowych zasad.

Szczegółowe warunki współpracy

Rezerwacja i płatności za wizyty

  1. Pacjent dokonuje wstępnej rezerwacji wizyty w Recepcji, za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej, odpowiednio: recepcja.odkryta@perfektdent.pl oraz recepcja.skarbka@perfektdent.pl.
  2. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Pacjenta lub przedstawiciela ustawowego Pacjenta, które będą wykorzystywane wyłącznie do komunikacji Kliniki z Pacjentem.
  3. Pacjent lub przedstawiciela ustawowego Pacjenta, zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych osoby, której wizyta dotyczy.
  4. W przypadku rezerwacji pierwszej wizyty Pacjent zobowiązany jest do opłacenia na jej poczet przedpłaty (zaliczki) w wysokości 100 zł nie później niż w ciągu 24 h. Rezerwacja pierwszej wizyty jest dokonana po otrzymaniu przedpłaty (zaliczki) na konto Kliniki.
  5. Przedpłatę w wysokości 100 zł za drugą i kolejne wizyty należy dokonać na takich samych zasadach - najpóźniej 24 h przed umówionym terminem wizyty. W przypadku braku płatności we wskazanym terminie, wizyta zostaje automatycznie anulowana.
  6. Płatności za wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy dokonać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową wizytę zaplanowaną na godz. 13:00 należy opłacić w piątek do godz. 13:00.
  7. Opłacenie wizyty jest możliwe za pośrednictwem linku, kierującego Państwa do płatności internetowych: blik, przelewy online.
  1. W przypadku zlecenia przelewu wykonanego na mniej niż 48h przed terminem wizyty, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres mailowy, podany w punkcie
  2. , nie później niż 24h przed wizytą.
  3. W przypadku umawiania wizyty z dnia na dzień, Pacjent jest zobowiązany do uiszczenia przedpłaty (zaliczki) maksymalnie do 2 godzin od dokonania rezerwacji, ale nie później niż do końca dnia pracy Kliniki.
  4. Dodatkowo postaramy się, aby na 48h przed umówionym terminem wizyty, Pacjent otrzymał SMS z przypomnieniem o terminie wizyty i dokonanej płatności. Brak wiadomości nie zwalnia Pacjenta z konieczności odwołania wizyty.
  5. Fakturę za usługi stomatologiczne wystawiamy na życzenie Pacjenta. W takim przypadku, Pacjent zobowiązany jest każdorazowo powiadomić o tym fakcie Recepcję i podać numer NIP przed wystawieniem paragonu fiskalnego. Brak tej informacji uniemożliwi wystawienie faktury. Pacjentowi wydawany jest paragon z kasy fiskalnej.

Odwoływanie wizyt z przyczyn leżących po stronie Pacjenta

  1. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty jest możliwa najpóźniej na 24h przed ustalonym terminem wizyty.
  2. Wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy odwołać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową wizytę zaplanowaną na godz. 13:00 należy odwołać w piątek do godz. 13:00.
  3. Jeżeli Pacjent nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie stawi się na umówionej wizycie otrzymana przedpłata zaliczona będzie na poczet odszkodowania należnego Perfekt Dent. Pacjentowi wydawany jest paragon z kasy fiskalnej. na kwotę 100 zł.
  4. W przypadku, gdy Pacjent odwoła wizytę w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej jako przedpłata kwoty nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Pacjenta, kwota może zostać zaliczona na rzecz kolejnej wizyty.

Odwoływanie wizyt z przyczyn leżących po stronie Kliniki

  1. W przypadku odwołania wizyty z przyczyn leżących po stronie Kliniki, Pacjent otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Pacjenta, kwota zostanie zaliczona na rzecz kolejnej wizyty.